Phoenix website software review: laat je inspireren door 35+ Phoenix website voorbeelden!

Met Phoenix website software van IMU kan je je eigen website maken voor meer websitebezoekers, leads en klanten. Dus wil je impact maken, je bedrijf laten groeien en online geld verdienen zonder technisch gedoe? De Phoenix website software is perfect voor als je aan de slag wil gaan met zoekmachine optimalisatie (SEO) en conversie optimalisatie (CRO). Hier lees je meer over de software functies, templates, designs, prijzen, ervaringen en succesverhalen. Deze blog over de Phoenix website software review schrijf ik trouwens volledig uit eigen ervaring, want sinds 2017 werk ik al met enthousiasme met Phoenix websites. Onze eigen website Abundancy.nl is ook een Phoenix website, dus je laat je inspireren door hoe wij onze website zelf gemaakt hebben. Daarnaast delen we ook 35 Phoenix website voorbeelden uit de praktijk. Met als afsluiter onze persoonlijke conclusie met een eerlijk antwoord op de vraag: “Is Phoenix de beste alles-in-één website software? En is een Phoenix website de prijs waard?”

Voor de snelle beslissers die aan de slag willen met een Phoenix website: vraag hier jouw 14-daagse gratis Phoenix trial aan! 

Wat is een Phoenix website?

De Phoenix website software is een alles-in-één totaaloplossing, waarbij je snel een winstgevende website maakt. Alles is gebouwd vanuit een marketingfilosofie om online marketing makkelijker te maken, zodat je meer winst uit je website kan halen. In feite staan er al 70+ kant-en-klare templates en website designs voor je klaar, zodat je direct kan starten met het maken van je: 

  • Homepagina 
  • Opt-in pagina
  • Salespagina
  • Videopagina
  • Nieuwspagina
  • Bedrijfspagina
  • Webinar pagina
  • Bedank pagina
  • Contact pagina

De Phoenix website software is onderdeel van IMU, de Internet Marketing Unie, van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. Met ruim 60+ teamleden bouwen ze software, zodat jij een winstgevende salesfunnel kan bouwen. Dit doen ze niet alleen met Phoenix, maar ook met Huddle en Plug&Pay. 

"Een Phoenix website biedt je als ondernemer de kans om zonder technische kennis te groeien in de digitale wereld."


De belangrijkste Phoenix website functies en kenmerken

De Phoenix website software bestaat uit een zogenaamd 'drag-and-drop' systeem. Dit betekent dat je gemakkelijk website templates kan toevoegen, verplaatsen en aanpassen op je landingspagina's. Je hebt alles zelf volledig in je eigen hand, dus leef je uit met je creativiteit. 

Bij het maken van landingspagina's kan je in feite telkens kiezen uit twee opties: 

  • Je begint van 'scratch' met een lege pagina
  • Je kiest een bestaand template afgestemd op wat je wil

Dus wat je website strategie ook is, je kan je website helemaal naar je eigen smaak inrichten met afbeeldingen, video's, blogs en podcasts om er echt een inspirerende website van te maken over jouw vakgebied. 

Zelfs als je geen SEO-specialist bent, kan je bovenaan in Google komen met een Phoenix website. Dit werkt verrassend simpel, want je hoeft geen verstand te hebben van ingewikkelde technische codes. Je hebt ook geen gedoe met Wordpress plug-ins, de website snelheid is goed en alles is mobielvriendelijk. 

Jij kan dus lekker focussen op het schrijven van SEO-teksten, oftewel SEO-copywriting, zodat je vindbaar wordt via landingspagina's, blogs of je kennisbank. Mede dankzij: 

  • Automatische interne links voor SEO
  • SEO-vriendelijke categorie- en auteurspagina’s
  • Pop-ups met korte inhoud van artikelen achter interne links
  • Inhoudsopgaves van je blogs afhankelijk van je H2-subkopjes
  • Automatische SEO check voor het optimaliseren van je SEO-teksten
  • Een overzichtelijke SEO-structuur die je websitebezoekers de weg wijst
  • Automatische redirects als je een URL van landingspagina of blog wijzigt

Daarnaast staat de Phoenix website software volledig in het teken van conversie technieken op basis van neuromarketing. Dit staat allemaal voor je klaar, zodat je meer leads, klanten en omzet krijgt met bijvoorbeeld: 

  • Leadmagnets
  • Pop-ups
  • Aftellers

Bekijk hier een korte Phoenix website demo in slechts 2 minuten >>>


Kant-en-klare Phoenix website design templates 

Oké, stel dat je nu een salespagina wil maken met je Phoenix website. Dan kan je filteren op 'salespagina' binnen de gallerij van Phoenix om jouw favoriete salespagina template te bekijken en kiezen. In één overzicht zie je gelijk wat al je keuzemogelijkheden zijn. Dit kan je in feite doen bij alle soorten landingspagina's.


Zodra je een thema kiest wat. bij je past, kan je de landingspagina aanvullen en aanscherpen met specifieke 'units' om je salespagina compleet te maken. Hieronder kan je zien hoeveel keuzes je hebt per landingspagina, want per 'unit' kan je kiezen uit allerlei website designs.

Bijna alle website designs zijn mobielvriendelijk en je kan afbeeldingen en video's eenvoudig toevoegen aan een template via de mediatheek. Daarnaast kan je eenvoudig de landingspagina-instellingen invullen en beschrijven.

Eerst heb je de algemene instellingen, zoals je paginanaam, paginatype en pagina slug voor de URL. Vervolgens kan je nog aanvinken wat je aan of uit wil hebben staan voor je zichtbaarheid op je Phoenix website. 

Hierboven zie je de plek voor je SEO-instellingen, zoals voor je Page Title en Meta Description. Daarnaast kan je aangeven aan zoekmachines, zoals het algoritme van Google, of je je landingspagina wil laten indexeren in Google en of je linkjes gevolgd mogen worden. Zelf hebben we dit altijd allebei 'aan' staan. In feite staat dit standaard 'aan', dus je hoeft hier dan niets aan te veranderen. 

Als je slim bent, vul je ook de instellingen onder het kopje 'Sociaal delen', waarbij je een afbeelding en beschrijving kan toevoegen aan je landingspagina. Dit is handig voor als je je de URL-link van je landingspagina wil delen LinkedIn of Facebook. Of als je websitebezoekers dit willen delen met familie, vrienden of collega's, bijvoorbeeld via WhatsApp. Dan krijg je namelijk, in plaats van alleen maar de URL-link, ook het logo van je bedrijf te zien inclusief een korte beschrijving. Check dit voorbeeld hieronder als je de homepagina van onze website Abundancy zou delen via WhatsApp.

Verder kan je onder het kopje 'Attention grabbers' pop-ups selecteren en activeren om iets extra onder de aandacht te brengen voor hogere conversies . Onder het kopje 'Custom scripts' kan je zelf functies aan je Phoenix website toevoegen die niet standaard beschikbaar zijn. En onder het kopje 'Tracking' kan je de conversies via Meta Ads traceren en analyseren.

Bekijk in de Phoenix website demo hoe de Page Builder van Phoenix werkt >>> 

Instellingen voor je website designs

Zowel je header als footer kan je zelf volledig op maat maken. Qua menustructuur op je menubalk kan je je subcategorieën, bijvoorbeeld van je aanbod, in één rij toevoegen met een uitklapbare functie. 

Stel, je verkoopt 6 Duitse taalcursussen. Dan kan je bovenaan in je menubalk zetten 'Duitse cursussen' en met de uitklapbare functie zie je vervolgens alle 6 Duitse taalcursussen, dus bijvoorbeeld: 

  • Duits cursus - A1 niveau
  • Duits cursus - A2 niveau
  • Duits cursus - B1 niveau
  • Duits cursus - B2 niveau
  • Duits cursus - C1 niveau
  • Duits cursus - C2 niveau

Daarnaast kan je eenvoudig je logo en favicon uploaden, zodat je logo links bovenaan op de website verschijnt in de menubalk. Je favicon is een icoontje die verschijnt in het tabblad van je browser. Kijk maar nu bij je tabbladen, want daar zie je nu als het goed is ons Abundancy icoontje in het donkerblauw met wit.

Daarnaast is het fijn om de huisstijl kleuren van je merk standaard in te stellen als: 

  • Primaire achtergrondkleur
  • Secundaire achtergrondkleur
  • Primaire call-to-action kleur
  • Secundaire call-to-action kleur

Dan heb je daar geen omkijken meer naar. Dit zijn dus vanaf nu je kleuren die je à la minute voor je klaar staan bij het ontwerpen en opmaken van je landingspagina's.

Hetzelfde geldt voor het kiezen van je Phoenix website 'thema'. Wij hebben zelf gekozen voor het 'Modern Classic' thema zoals je hieronder kan zien. Wil je liever iets anders? Via een live-preview kan je andere thema's bekijken om te zien wat bij jouw merkstrategie en smaak past. 

Zoekmachine optimalisatie (SEO): bovenaan in Google met een Phoenix website

Goed om te weten: Tonny Loorbach, mede eigenaar van Phoenix, is zelf een SEO-specialist van oudsher, dus in samenwerking met het IT-team is de Phoenix website software ontworpen door SEO-experts om hoger te scoren in Google.

Zo kan je inspiratie blogs schrijven over je favoriete thema's en dit overzichtelijk maken met blog categorieën gericht op specifieke zoektermen met een hoog zoekvolume. Als aanvulling kan je tijdloze informatie delen in kennisbank artikelen, die je net als blogs, kan onderverdelen in kennisbank categorieën. Het is super overzichtelijk als je het mij vraagt!

Hierboven zie je een voorbeeld blog inclusief 9 stappen voor meer grip op je werkdruk. Alle 9 stappen zijn ingesteld als H2 subkopje, waardoor elke stap ook automatisch  toegevoegd wordt aan de inhoudsopgave aan de linkerkant. Dit geldt trouwens alleen voor H2-subkopjes en niet voor H3 of H4 subkopjes.

Verder kan je automatische interne links instellen voor het optimaliseren van je SEO-structuur en vindbaarheid van je website. Zo kan je met een blog automatisch doorverwijzen naar gerelateerde blogs. Hoe? Je kan eenmalig aangeven per woord of woordcombinatie welke interne link je eraan wil koppelen.

Bijvoorbeeld: in bovenstaande blog die over werkstress verminderen gaat, staat het woord 'hoge werkdruk'. Stel dat je nu een andere blog hebt over 'hoge werkdruk', dan kan je dit als woordcombinatie invoeren inclusief de URL van de blog over hoge werkdruk.

Met als gevolg dat je automatisch met een interne link van de blog over werkstress verwijst naar de blog over hoge werkdruk. Zodra je dus in meerdere blogs 'hoge werkdruk' benoemt, dan verwijzen ze allemaal door naar de blog over hoge werkdruk. Volledig automatisch, dus dat bespaart je onwijs veel tijd om alle interne links handmatig bij te houden!

Daarnaast kan je gebruik maken van zogenaamde 'Turbo Snippets' en dit kan je gemakkelijk 'aan' of 'uit' zetten. Dit houdt als volgt in: wanneer een websitebezoeker met de muis boven een linkje op jouw website hangt, kan je een snelle uitleg over de achterliggende blog laten zien. Zonder je hoeft weg te klikken van de blog.

Je hebt dan ook nog de extra mogelijkheid om een afbeelding bij de 'Turbo Snippet' te tonen. Deze afbeelding is gebaseerd op de afbeelding van de blog waar je naar linkt.  

Hieronder zie je een voorbeeld van 'Turbo Snippet'. Zodra je op de paarse links gaat staan, verschijnt er een kleine pop-up in de blog met korte info over een andere gerelateerde blog. Zo kan je ervoor zorgen dat je websitebezoekers meer tijd doorbrengen op je website om te vinden wat ze willen weten of ontdekken. Uiteindelijk geldt: hoe hoger de betrokkenheid op je website, hoe hoger de kans op meer leads, klanten en omzet.

Op het gebied van SEO kan je met een Phoenix website bovenaan in Google komen te staan, zonder dat je verstand hoeft te hebben van technische SEO.

Maak moeiteloos een Phoenix website die bovenaan in Google scoort met SEO op je favoriete zoektermen in jouw markt >>>

Conversie optimalisatie (CRO): hoge conversies met winstgevende verkooppagina's

Laten we eerlijk zijn: het belangrijkste doel van je website is leads, klanten en omzet aantrekken. Dat doe je met conversietechnieken die de aandacht trekken en vasthouden van je websitebezoekers. Zo beschikt Phoenix over dynamische content. Dan heb je meer beweging op je landingspagina's, omdat je content niet statisch op je website staat. Daardoor speel je meer in op het onbewuste brein van je websitebezoekers:

  • Breng websiteteksten typend in beeld op je landingspagina's  
  • Je kan websiteteksten onderstrepen, vetgedrukt maken, arceren of omcirkelen
  • Laat je websiteteksten, afbeeldingen en video's in beeld vliegen terwijl je scrollt

Met pop-ups krijg je grip op waar je websitebezoekers naar kijken. Zo zijn er meerdere kant-en-klare pop-up templates voor je nieuwsbrief, banners, video's, aftellers en nog meer. Je kan kiezen uit zogenaamde Boomboxen, Magnets, Pop-ups of Ribbons die je rechtsonderaan op je website, midden op je beeldscherm of op je hele website kan plaatsen op basis van timing, scrollgedrag of een exit-intent van je websitebezoekers:

  • Toon pop-ups na x seconden
  • Toon pop-ups na x % scroll op een pagina
  • Toon pop-ups na klik op een knop
  • Toon pop-ups op exit-intent van je bezoeker
  • Toon pop-ups alleen op desktop en/of mobiel

Dus als je websitebezoekers een blog of kennisbank artikel lezen, kan je specifieke pop-ups activeren per blog- en kennisbank categorie. Met als intentie dat je, bijvoorbeeld je gratis weggever, productlancering of kortingsactie, extra onder de aandacht kan brengen waar en hoe dat relevant is.  

Verder kan je een Video Sales Letter (VSL) op je landingspagina's zetten en daaronder een CTA button die precies op het moment als jij een aanbod doet in je video. Dus kies zelf na hoeveel minuten je aanbod verschijnt, want de timer start pas na een klik op de playbutton op de video. Zo voorkom je teveel afleiding en ruis, waardoor je websitebezoekers te snel afhaken. Zo hebben ze meer aandacht voor je video's. 

Maak moeiteloos een winstgevende Phoenix website voor meer leads, klanten en omzet met slimme conversietechnieken >>>


Hoe werkt een Phoenix website?

De back-end omgeving van de Phoenix website software is overzichtelijk dankzij de rustige uitstraling. Je vindt er alles wat je nodig hebt in slechts een paar klikken. Voor je beeldvorming: zodra je inlogt, zie je gelijk een dashboard met websitestatistieken. Zo kan je in één oogopslag je bedrijfsgroei nauwkeurig in de gaten te houden met data. Per dag, week, maand, kwartaal of jaar. Zonder dat je zelf een data-specialist hoeft te zijn. 

Het algemene dashboard werkt simpel, want je kan zien: 

  • hoeveel websitebezoekers je krijgt in een specifiek tijdsbestek
  • welke blogs en landingspagina's je websitebezoekers bekijken 
  • wat de gemiddelde tijdsduur is op je blogs en landingspagina's
  • via welke marketingkanalen je doelgroep naar je website komt
  • hoeveel mensen er nu LIVE actief zijn op je website en wat ze lezen
  • in hoeverre mensen je website bekijken via desktop, mobiel of tablet
  • wat de verhouding is tussen organisch en betaald verkeer op je website

Verder kan je conversie statistieken snel, simpel en slim analyseren om te zien: 

  • wat de opt-in statistieken zijn op opt-in pagina's en pop-ups
  • hoeveel mensen je contactformulier invullen op de contactpagina
  • waar je websitebezoekers op klikken en wat de conversiepercentages zijn

Verder spreekt de Phoenix website back-end omgeving voor zich, alsof een kind de was kan doen. Bij elk hoofdcategorie kan je klikken op subcategorieën om je website zelf te maken of bij te werken. 

Onder het kopje 'Content' kan je aan de slag met je: 

  • landingspagina's
  • layouts
  • blogs
  • kennisbank
  • reacties
  • interne links
  • FAQ lijsten 
  • link tags

Onder het kopje 'Media' kan je je mediatheek vullen met beeldmateriaal, dus foto's, video's en bijlagen om je website visueel aantrekkelijk te maken. Ook kan je met de 'Icon Creator' icoontjes maken. 

Bij het kopje 'Tools' kan je aftellers, pop-ups en formulieren maken en optimaliseren om je conversies te verhogen in je salesfunnel. Vanzelfsprekend kan je bij het kopje 'Design' aan de slag met je header, footer, logo, favicon en huisstijl. Wil je dieper duiken in alle bezoekers- en conversie statistieken? Dit kan bij het kopje 'Analytics'. 

Onder het kopje 'Apps' zie je alle partners van Phoenix staan, zoals Huddle, Plug & Pay en MailBlue. En wil je blogs importeren vanaf een Wordpress website? Dan kan je hier blogs overzetten naar je Phoenix website. 

Tot slot kan je links onderaan bij het kopje 'Instellingen' op één plek je algemene, content en techniek instellingen invullen en wijzigen, zodat je website altijd up-to-date blijft. Hieronder zie je hoe simpel en overzichtelijk dit er allemaal uitziet bij Phoenix. Overal staat ook extra uitleg bij. Mocht je ergens alsnog niet uitkomen, dan kan je direct het support team om hulp vragen die sowieso wel doordeweeks binnen 24 uur reageren met een concreet antwoord.

Bekijk hier de demo van de Phoenix website software in 2 minuten >>> 

25 inspirerende Phoenix website voorbeelden uit de praktijk 

Om je een beeld te geven wat je allemaal kan creëren met een Phoenix website, delen we hieronder 25 Phoenix website voorbeelden. Of althans, we delen screenshots van de homepagina. Dan kan je gelijk zien hoeveel verschillende design opties er zijn en hoe ook jij gelijk bovenaan op de website kan vertellen wat je doet en voor wie. Op elke onderstaande screenshot kan je klikken om direct naar één van de Phoenix website voorbeelden te gaan als je dat fijn vindt. 

Hypnose Instituut Nederland van Edwin Selij


Energieke Vrouwen Academie van Marjolein Dubbers


De Duurzame Adviseurs van Nick van Moerkerk en Thijs Lindhout 


De C Academy van Celine Charlotte

Florum van Peter Mecklenfeld

SalesPassie van Lucas Verschuur

NLP Academie van Eric Sijbesma en Karin Luis


Sunfield Academy van Eliene Sunfield

Guru Gian van Jasper Kok

Ultimate Mastermind van Rene Cooiman


Mailbox Master van Vivianne Kroone

Fortress Group

Boost Your Flow van Yves van Veen

Cashcow Academy van Jelline Brands


Sproet Online van Luus van Eck


De Brood Bakschool van Marije Hanna Berghuis

Ik Stop Wel van Marcel Borst

PPT Solutions van Ferry Pereboom en Danny Romeijn


University Of Excellence van Jeanet Wolf 

Switch Online Marketing

Iron Pupil van Michael Henskens


Breiclub van Babette Nijhof


Zelf Boekhouden van Elma de Bruijn

Our Planet In My Lens van Kim Paffen en Tessa Winkelman

De Mannencirkel van Sharief Niamut

10 winstgevende Phoenix website voorbeelden voor je personal branding

Ben je op zoek naar extra Phoenix website voorbeelden van inspirerende personal brands? Je kan natuurlijk ook je voor- en achternaam gebruiken als domeinnaam. Dan maak je jezelf zichtbaar met personal branding. 

Lotte de Man

Albert Sonnevelt

Madelon Vos

Arjen Banach

Kirsten Nelis

Jaimee Peeters


Lonneke Scholten

Thomas van der Vliet

Charlotte Visscher


Alex Buijk

Alle voor- en nadelen van de Phoenix website software op een rijtje

Je wil natuurlijk weten: "Is een Phoenix website de beste software voor mij?"  Maar eerlijk is eerlijk, het is niet geloofwaardig als we in deze blog alleen stil staan bij de voordelen van Phoenix. Daarom delen we hieronder juist ook uit eigen ervaring wat wij zelf zien als de belangrijkste nadelen waar je rekening mee hebt te houden.

Voordelen:

  • Ontvang snel antwoord op je hulpvraag van het behulpzame support team

  • Design templates kan je opslaan om vaker te gebruiken op andere landingspagina's

  • 70+ kant-en-klare templates voor je website design die volledig zijn getest op conversie optimalisatie

  • Naast foto's en video's kan je ook bijlages toevoegen, zoals een PDF-bestand van je gratis e-book of brochure

  • Hosting, SSL en technische updates zijn allemaal erbij inbegrepen en je kan meerdere website beheren onder één account

  • Onderaan elke landingspagina kan je overzichtelijk antwoord geven op de meestgestelde vragen van je ideale klant met FAQ-lijsten

  • In één oogopslag zie je met het Phoenix dashboard je belangrijkste website statistieken voor het creëren en optimaliseren van je salesfunnel

  • Automatische interne links voor je blogs en kennisbank artikelen besparen je een heleboel tijd en zijn goed voor je SEO-structuur op je website

  • Phoenix website handleidingen en instructies lees makkelijk op help.imu, zodat je precies weet wat je kan doen om een winstgevende website te maken

  • Alle conversie technieken zorgen voor meer leads, klanten en omzet vanwege neuromarketing technieken, zoals lead magnets, pop-ups en aftellers

  • Binnen één dag of één week kan je je eigen website maken, omdat de Phoenix website software een simpel klikprogramma is zonder technische codes

  • Per landingspagina kan je een design template veranderen en standaard kleuren instellen, zo kan je echt landingspagina's personaliseren op een specifiek thema

  • Alle Phoenix intergratie opties zorgen ervoor dat je makkelijk online marketing tools kan koppelen aan je website, zoals Mailblue, Calendly, Typeform, EmbedSocial

  • Met custom scripts kan je zelf functies aan je Phoenix website toevoegen die niet standaard beschikbaar zijn, zoals een WhatsApp Chat of je podcast op Spotify

  • Website designs kan je aanpassen voor desktop of mobiel gebruik, zodat websitebezoekers niet hetzelfde zien op smartphone in vergelijking met een laptop


Nadelen:

  • In vergelijking met Plug & Pay van IMU kan je nu nog niet je Phoenix website maken met AI om tijd te besparen

  • Je kan je website teksten niet vertalen met een vertaalfunctie voor als je internationaal wil gaan met je bedrijf

  • Phoenix kan te prijzig zijn voor startende ondernemers die nog te weinig geld verdienen en dus nog niet hun investering terugverdienen

  • Slechts een paar 'units' in de Phoenix Page Builder zijn niet geschikt voor mobiele weergave, zoals de 'Parallax Unit' of 'Video Background Unit'

  • Het Lite Pakket van Phoenix is te beperkt als je meer leads, klanten en omzet wil, dus je kan het beste kiezen voor het Premium of Ultimate pakket

  • Er zijn weinig website design opties voor de kennisbank, waardoor je qua opmaak beter de blogs kan gebruiken voor meer visuele aantrekkingskracht

  • Relatief beperkte flexibiliteit in verhouding met maatwerk oplossingen, omdat je nu eenmaal te maken hebt met standaard kant-en-klare website designs

  • De Phoenix website software is minder geschikt voor webshops, want de kant-en-klare templates zijn geoptimaliseerd voor websites en niet voor webshops

  • Bij je menubalk bovenaan je website heb je een 'uitklapbare functie' met één rij, maar je kan niet meerdere rijen naast elkaar zetten in één uitklapbaar overzicht

  • Er zijn geen filteropties, waardoor je je complete aanbod niet op één overzichtpagina kan laten zien met filteropties zoals je wel vaak bij webshops ziet

  • Voor beginners kan een Phoenix website overweldigend aanvoelen door de overvloed aan keuze opties, wat mogelijk leidt tot keuzestress of inefficiënt gebruik van de software

Phoenix website software review: wat zijn onze ervaringen?

Met Abundancy,nl zijn we oprecht héél blij met een Phoenix website, ondanks dat we eerlijk gezegd bij het opzetten van onze landingspagina's wel even aan het puzzelen waren met het kiezen van het juiste website design. Maar goed, zodra je weet wat je smaak is van de 70+ kant-en-klare templates, dan is het maken van een Phoenix website simpel. 

Moet er wel bij zeggen dat de keuze voor een Phoenix website makkelijk gemaakt was, want ik werk al sinds 2017 met Phoenix websites. In het verleden heb ik al als freelance SEO specialist en freelance copywriter gewerkt. Dat beviel boven verwachting goed, want bij één van mijn oud-klanten waren we in 2 jaar tijd gegroeid van 20.000 naar 180.000 organische bezoekers per maand. 

Dus ja, dan snap je wel waarom we nu met Abundancy.nl ook voor Phoenix, omdat we een inspiratieplatform willen bouwen voor missiegedreven ondernemers die willen leven vanuit overvloed. Met andere woorden, je wil meer vrijheid, impact, winst en werkplezier creëren. Daarvoor willen we consistent blogs schrijven, zodat we ook op termijn honderdduizenden mensen per maand bereiken.

Het aller-allergrootste pluspunt vinden we zelf, dat je wél beschikt over alle handige voordelen van zoekmachine optimalisatie (SEO) en conversie optimalisatie (CRO), maar dat je geen last hebt van technisch gedoe.  Je hoeft zelf geen technische codes te schrijven of technische updates uit te voeren met templates en plugins. Dit zie je anders wel vaak bij een Wordpress website, maar daar heb je geen omkijken meer naar bij Phoenix. Alles wordt voor je geregeld qua techniek en je profiteert van 'meegroei-garantie' zolang je klant blijft. Dat is zo relaxed, want we het liefst niet of zo weinig mogelijk met techniek bezig zijn en tóch blijft je website technisch up-to-date met steeds slimmere functies die het IT-team van Phoenix bouwt. 

Wat ook enorm helpt is het helpcenter, genaamd help.imu, met ruim 100 praktische artikelen met instructies en stappenplan over hoe Phoenix werkt. Hierbij geven ze, zowel met tekst als video, allemaal antwoord op de meest gestelde vragen rondom: 

  • Starten met Phoenix
  • Overstappen naar Phoenix
  • Inloggen op een Phoenix website
  • Pagina's maken en publiceren met Phoenix
  • Functies van de Phoenix Page Builder
  • Algemene instellingen
  • Het uiterlijk van je Phoenix website (design) 
  • De Phoenix Media Library 
  • Pagina's met de Phoenix Page Builder
  • Contactformulieren binnen Phoenix
  • E-mail marketing met Phoenix
  • Bloggen met jouw Phoenix website
  • De kennisbank van Phoenix
  • Attention Grabbers in Phoenix
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Koppelen
  • Troubleshooting
  • Live gaan met je Phoenix website
  • Administratieve aanpassingen

Daarnaast kan je vertrouwen op de snelle behulpzaamheid van het support team, die doordeweeks altijd wel direct binnen 24 uur reageren. Dat is superfijn, zodat je er niet alleen voor staat en iemand zowel technisch als strategisch met je kan meedenken!

Onze gratis weggevers, zoals bijvoorbeeld het gratis e-book "Ontspannen ondernemen vanuit overvloed", zijn via de opt-in pagina's van Phoenix automatisch gekoppeld met de e-mail marketing software MailBlue. Dat is ideaal, zodat we met geautomatiseerde follow-up mails kunnen sturen als ze een gratis weggever aanvragen in ruil voor hun naam en e-mailadres. 

Met blogs brengen onze gratis weggevers, online trainingen en coaching trajecten onder de aandacht. Hierbij focussen we volledig op SEO, waarbij we alsmaar hoger in Google scoren om een consistente stroom aan leads, klanten en omzet te creëren, zonder dat we teveel afhankelijk zijn betaalde advertenties. Hierbij zijn alle blogs onderverdeeld in blogcategorieën die leiden naar winstgevende verkooppagina's met hoge conversies.

Al onze afbeeldingen en quotes maken we trouwens in Canva en voegen we later toe aan de mediatheek van Phoenix. Dat werkt soepel, zodat we snel blogs en landingspagina's kunnen maken die er niet alleen mooi uitzien qua opmaak, maar ook goed scoren qua SEO en conversie!

Samenvattend: we willen het liefst nog jarenlang klant blijven bij Phoenix, omdat dit Abundancy.nl helpt met online groeien als inspiratieplatform. Plus we hebben daarmee de belangrijkste online software tools onder één dak, want we zijn ook blij met Huddle en Plug & Pay van de IMU! 

Phoenix prijzen voor een Lite, Premium of Ultimate abonnement 

Je kan nu een 14-daagse gratis trail aanvragen om Phoenix te ontdekken >>>

Phoenix website laten maken op maat? Bekijk 3 zelfgemaakte voorbeelden!

Abundancy.nl is niet de enige Phoenix website die we zelf gemaakt hebben. Dit zijn nog drie Phoenix website voorbeelden die we voor klanten gemaakt hebben: 

Masjahazendonk.nl 

Klimrust.nl

Peterwilms.nl


Dus wil je ook een Phoenix website laten maken op maat? Dat kan in overleg. Samen bespreken we eerst je verlangens voor je bedrijfsgroei en je website strategie. Dit doen we in een kennismakingsgesprek via een Zoom-meeting. Vervolgens komen we met een maatwerk voorstel, waarbij we een Phoenix website voor je maken die laat zien: 

  • wat je doet en wie je bent in essentie
  • welk verschil je écht maakt en wie je ideale klant is 
  • wat je onderscheidend vermogen en merkpositionering is
  • waarom je potentiële klanten zonder twijfel klant bij je willen worden
  • welke terugkerende uitdagingen en vraagstukken je oplost voor je ideale klant

Je kan ons met je vraagstuk bereiken per mail via hallo@abundancy.nl of je kan ons  contactformulier invullenAls je ook nog eens via één van onze Phoenix affiliate linkjes klant wordt bij Phoenix, krijg je korting op je Phoenix website. Goede deal, toch?

Conclusie: is een Phoenix website de prijs waard?

Ja, absoluut. Niet voor niets maken hebben meer dan 3000+ Nederlandse en Belgische zelfstandig ondernemers en bedrijven een Phoenix website. De nadelen wegen bij lange na niet op tegen de voordelen!

Twijfel je nog en wil je eerst eens zien en ervaren wat je met een Phoenix website kan? 

Vraag hier een 14-daagse gratis Phoenix trial aan >>>