Wie is Sandra Wong Meeuw Hing?

Van diepe verlatingsangst naar in vrijheid verbinden vanuit overvloed…

Héél hard werken voor liefde en aandacht, dat was het onbewuste gevolg van mijn grootste pijn... 

De grootste pijn van me niet goed genoeg voelen werd vooral zichtbaar na mijn achttiende. Ik ging steeds harder werken om me te bewijzen op werk en in de liefde.

Ik vroeg me continue af waarom ik die promotie op werk maar niet kreeg, of waarom ik niet die leuke relatie kreeg die mijn vriendinnen wel hadden...

En als ik dan een partner aantrok in de liefde kwam ik in de zorg- en helpersrol terecht. Met binnen no-time een vervelende dynamiek waarin hij het niet meer zag zitten. Maar ik, doorzetter dat ik ben, wist niet van opgeven. 

Ik ging nog meer werken en zorgen voor de ander, ik was me totaal onbewust dat ik nog minder loyaal aan mezelf werd. Op werk ging ik nog meer uren maken, vaak ten kostte van slaap, sport, ontspanning en soms ook gezonde voeding. 

Ik stelde geen grenzen voor de ander en voor mezelf. Ik was me eigenlijk nooit echt bewust van grenzen, dus ik kon ze ook niet voelen. Bij mezelf of zelfs bij de ander. 

Het harde werken ging allemaal vanzelf, hartstikke onbewust, hup gewoon in de automatische piloot...

Héél hard werken voor liefde en aandacht, dat was het onbewuste gevolg van mijn grootste pijn... 

De grootste pijn van me niet goed genoeg voelen werd vooral zichtbaar na mijn achttiende. Ik ging steeds harder werken om me te bewijzen op werk en in de liefde.

Ik vroeg me continue af waarom ik die promotie op werk maar niet kreeg, of waarom ik niet die leuke relatie kreeg die mijn vriendinnen wel hadden...

En als ik dan een partner aantrok in de liefde kwam ik in de zorg- en helpersrol terecht. Met binnen no-time een vervelende dynamiek waarin hij het niet meer zag zitten. Maar ik, doorzetter dat ik ben, wist niet van opgeven. 

Ik ging nog meer werken en zorgen voor de ander, ik was me totaal onbewust dat ik nog minder loyaal aan mezelf werd. Op werk ging ik nog meer uren maken,  vaak ten kostte van slaap, sport, ontspanning en soms ook gezonde voeding. 

Ik stelde geen grenzen voor de ander en voor mezelf. Ik was me eigenlijk nooit echt bewust van grenzen, dus ik kon ze ook niet voelen. Bij mezelf of zelfs bij de ander. 

Het harde werken ging allemaal vanzelf, hartstikke onbewust, hup gewoon in de automatische piloot...

Ik zat vast in liefdesdynamiek 11, 12? Ik ben de tel kwijtgeraakt...

In 2016 liep de zoveelste poging op een relatie stuk, maanden bleef ik hopen en wachten. Ik wist het toen nog niet maar ik zat vast in een liefdesdynamiek, niet de eerste maar ik geloof wel dynamiek nummer 11, 12? Ik had een onrealistisch beeld van mijn ex en de relatie die mogelijk was als ik en als hij maar... 

Ik wilde hem helpen met zijn problemen. Maar ik wilde hem eigenlijk gewoon veranderen zodat we wel in dat gelukkige plaatje zouden passen. Pas dan zou ik gelukkig zijn. Ik zocht het compleet buiten mezelf, ik maakte de ander verantwoordelijk voor mijn geluk.

Toen ik hem voor de zoveelste keer wilde helpen om zogenaamd onze relatie vooruit te helpen, spiegelde hij mij terug: "Ga eerst jezelf maar eens helpen. Je hebt het overlijden van je vader vijf jaar geleden zelfs nog niet eens verwerkt." en "Ik ben verslaafd? Jij bent zelf verslaafd aan helpen, aan liefde".

Zonder dat hij het wist, liet hij het belangrijkste kwartje van mijn leven vallen. Ik had zelf hulp nodig en ik was zelf verslaafd... aan liefde!

Bij 'toeval' kwamen de boeken van Hans Peter Roel op mijn pad over de Kracht van Ki en De vierde dimensie. Ik las over energie, een kracht in jezelf en het universum. Mijn interesse voor diepere persoonlijke ontwikkeling was gewekt.

Vlak erna ging ik met een vriendin naar Cuba, ik ontdekte een andere manier van leven... Ik zag hoe gelukkig mensen waren terwijl ze weinig bezatten. Ik hoorde dat als er extra geld werd verdiend, ze die avond een feestje bouwden met de buurt en de volgende dag gewoon weer startte met weinig. Zij keken anders naar hun realiteit, deelden zonder moeite en ervaarden geluk.

Het onderzoek van mijn leven begon...

Door het boek van Jan Geurtz "Verslaafd aan liefde" ben ik alleen naar zijn lezing gegaan. Ik vond het ongemakkelijk ergens alleen heen te gaan en alleen in de pauze op je mobiel te scrollen. Waar kwam die onzekerheid ineens vandaan? Ik was normaal de zekerheid zelve, dacht ik...

Ik besloot een Dynamic meditation sessie te doen. Een manier om je over te geven en blokkades in je los te maken. Het resultaat: een rauwe keel en ik was kapot, ik had namelijk zo mijn best lopen doen. Niks overgave, het was wederom hard werken geworden...

Een bezoek aan een medium was verhelderend over familie patronen over zowel mijn liefdesdynamiek als mijn bewijsdrang. "Je mag wat liever voor jezelf zijn" herinnerde ik dat ze een paar keer tegen me zei. En het belangrijkste van die sessie, ze opende mijn ogen dat ondernemerschap al te lang kriebelde in mij. Maar ik het maar vooruit bleef schuiven, want dat was voor later. Maar wanneer was later?

Ik besloot het gesprek aan te gaan op werk en een paar maanden later hakte ik de knoop door en werd ZZP'er. Ik had net een nieuwbouwhuis gekocht, dus ik besloot een vaste internationale opdracht aan te nemen bij EAT NATURAL, het merk waar ik in Nederland voor werkte.

Een geweldige tijd! Ik Ik ontdekte wel een nieuw soort vrijheid van eigen baas zijn. Niemand die in mijn nekte hijgte of mijn tijd bepaalde. Ik vond een groot stuk zelfzorg en wat ik belangrijk vond terug. Maar het werd ook mijn veiligheidsexcuus om maar niet écht mijn eigen bedrijf neer te zetten...

Het onderzoek van mijn leven begon...

Door t boek van Jan Geurtz "Verslaafd aan liefde" ben ik alleen naar zijn lezing gegaan. Ik vond het ongemakkelijk ergens alleen heen te gaan en alleen in de pauze op je mobiel te scrollen. Waar kwam die onzekerheid ineens vandaan? Ik was normaal de zekerheid zelve, dacht ik...

Ik besloot een Dynamic meditation sessie te doen. Een manier om je over te geven en blokkades in je los te maken. Het resultaat: een rauwe keel en ik was kapot, ik had namelijk zo mijn best lopen doen. Niks overgave, het was wederom hard werken geworden...

Een bezoek aan een medium was verhelderend over familie patronen over zowel mijn liefdesdynamiek als mijn bewijsdrang. "Je mag wat liever voor jezelf zijn" herinnerde ik dat ze een paar keer tegen me zei. En het belangrijkste van die sessie, ze opende mijn ogen dat ondernemerschap al te lang kriebelde in mij. Maar ik het maar vooruit bleef schuiven, want dat was voor later. Maar wanneer was later?

Ik besloot het gesprek aan te gaan op werk en een paar maanden later hakte ik de knoop door en werd ZZPer. Ik had net een nieuwbouwhuis gekocht dus ik besloot een vaste internationale opdracht aan te nemen bij EAT NATURAL, het merk waar ik in Nederland voor werkte.

Een geweldige tijd! Ik ontdekte wel een nieuw soort vrijheid van eigen baas zijn. Niemand die in mijn nekte hijgte of mijn tijd bepaalde. Ik vond een groot stuk zelfzorg en wat ik belangrijk vond terug. Maar het werd ook mijn veiligheidsexcuus om maar niet écht mijn eigen bedrijf neer te zetten...

Voor mijn gevoel had ik Tinder bijna uitgespeeld...

Ondertussen date ik erop los op Tinder onder het mom van "Hoe meer ontmoetingen, hoe dichterbij de ware." Complete onzin natuurlijk en na de zoveelste man die zich niet wilde binden aan zo'n vasthouder als ik en ook nog een ghosting, was ik het zat.

Ik besloot mijn dates te gaan onderzoeken op wat ze overeen hadden met elkaar. Ik probeerde te ontdekken wat de reden was dat ik hun aantrok en wat ze mij onbewust probeerde te vertellen. Ik maakte er een spel van en noemde het: 'Daten met mezelf'.

Ik focuste me nog steeds teveel op de ander, ik was niet loyaal aan mezelf. Ik vertoonde sociaal wenselijk gedrag. Ik deed alles om de ander maar te pleasen, zodat zij zouden zien hoe leuk ik wel niet was. Het boek Liefdesbang vertelde me gretig over mijn voorwaardelijke verlatingsangst en de 1 op 1 symptonen van mijn dates met oneindige bindingsangst. 

Het jaarprogramma en verdiepingsjaar bij 365 Dagen Succesvol hielpen mij enorm bij het kiezen voor mezelf. Ik werd steeds beter in het doorzien van mijn voorwaardelijke ruilhandel en bevestiging die ik bij de ander zocht. Ik werd bewuster en bewuster en eindigde de dynamiek steeds eerder.

Toen ik vorig jaar bij een nieuwe poging weer  in de dynamiek stapte besloot ik te accepteren dat het ook oké was om gewoon alleen te blijven. Ik had een leuk leven, waarom wilde ik perse er iemand bij? Ik zei het niet alleen, ik voelde het ook. Ik was voor het eerst in mijn leven onthecht aan het eindresultaat. 

En toen ineens werd Thijs zichtbaar, mijn beste vriend die liefde bleek. Mijn maatje die alles al van me gezien en gehoord had, waar ik schaamteloos mezelf was. Een jaar later wonen we samen, hebben we een bedrijf over ons favoriete onderwerp Overvloed. En leven we het leven vanuit overvloed voor. Inclusief alle triggers waar we ondertussen graag samen naar kijken!

Daadkracht is mijn grootste kracht en zwakte... 

Mensen komen graag bij me voor daadkracht. Ik geef hun vaak de moed en overtuiging om die stap te zetten. Ik toon mijn vertrouwen en geloof in hun. Ik fake dat niet, ik wéét het gewoon. Ik heb een ongelofelijk groot vertrouwen in het kunnen van mijn medemens. 

Door mijn jeugd waarin voorwaardelijke ruilhandel de overlevingsstrategie werd voor aandacht, liefde en goed genoeg zijn, leerde ik feilloos een omgeving aan te voelen. Ik kan dan ook in mum van tijd iemands Dots connecten en de strategie zien.

Ik leerde mezelf krachtig te zijn, vol zelfvertrouwen: "Kom maar op met je problemen, ik los het wel (alleen) op." Ik ontwikkelde mijn daadkracht.

Dat deze gebaseerd was op onzekerheid of ik wel goed genoeg was, wist ik toen niet. Als een grote krachtige boom die groeit op een vermolmd stammetje. Nu heb ik mijn wortels diepgeworteld en kan ik mezelf kwetsbaar tonen zonder onzeker te zijn. Ik heb mijn kracht van binnen gevonden. 

Uiteraard zijn er momenten waar de kinder-, vader- en moederwond weer opspelen, maar ik kan ze zien als dankbare lessen om mijn wortels nog dieper te laten groeien. Ik weet hoe ik me weer veilig heb te voelen en hoe ik mijn ego kan ontspannen. Ik heb plezier in het werken gekregen, zonder de continue bewijsdrang van goed genoeg zijn. Ik kan ontspannen ondernemen, maar ook in vrijheid verbinden met anderen, beide vanuit pure overvloed.

Ontdek met welke bijzondere merken ik werkte...

Van verkopen naar het

activeren van merken

Na het Gymnasium heb ik jarenlang in de horeca geleefd. Ik leerde de kneepjes van verkopen. En vooral, heel toepasselijk bij mijn zorg rol, in alle wensen en behoeftes van klanten te voorzien. Ik genoot enorm van anderen het naar hun zin maken. Of het nou om een mooi diner voor twee ging of een bruiloft voor 500 man op locatie. Ik ontdekte dat ik het fijn vond om collega's klaar te stomen en ze aan te sturen.

Na mijn HBO opleiding marketing management kwam ik terecht bij Japan Tobacco International, de derde grote speler in de tabaksindustrie. JTI bleek een super dynamisch (Japans / Amerikaans) bedrijf. Waar ik de strategische plannen van merken als Camel, Winston en Glamm mocht door vertalen naar creatieve consumenten en trade activiteiten. Uiteraard binnen de kaders van de strenge wetgeving. Het activeren van klant of consument werd mijn specialiteit. Ik kon me tenslotte heel erg inleven in de customer journey en nam de uitdaging aan alle zintuigen te triggeren. Of het nu instore, online, via events of direct mailings was. 

Van verkopen naar het

activeren van merken

Na het Gymnasium heb ik jarenlang in de horeca geleefd. Ik leerde de kneepjes van verkopen. En vooral, heel toepasselijk bij mijn zorg rol, in alle wensen en behoeftes van klanten te voorzien. Ik genoot enorm van anderen het naar hun zin maken. Of het nou om een mooi diner voor twee ging of een bruiloft voor 500 man op locatie. Ik ontdekte dat ik het fijn vond om collega's klaar te stomen en aan te sturen.

Na mijn HBO opleiding marketing management kwam ik terecht bij Japan Tobacco International, de derde grote speler in de tabaksindustrie. JTI bleek een super dynamisch (Japans / Amerikaans) bedrijf. Waar ik de strategische plannen van merken als Camel, Winston en Glamm mocht door vertalen naar creatieve consumenten en trade activiteiten. Uiteraard binnen de kaders van de strenge wetgeving. Het activeren van klant of consument werd mijn specialiteit. Ik kon me tenslotte heel erg inleven in de customer journey en nam de uitdaging aan alle zintuigen te triggeren. Of het nu instore, online, via events of direct mailings was. 

Terug naar service:

Printing en supplies

Na 5 jaar aan merken gewerkt te hebben met diverse reclame-, activatie- en eventbureaus, wilde ik de andere, dienstbare kant beter begrijpen. Ik kwam terecht bij Arvato Bertelsmann op de Marketing Services.

Onze afdeling werkte als één van de vaste BTB en BTC partners voor Hewlett Packard (HP) op strategie, conceptcreatie en database ontwikkeling tot en met het uitvoeren van campagnes.

Ik ontwikkelde diverse partner programma's specifiek voor de printing en supplies tak van HP, van online trainingen tot product activaties. 

Ik ontdekte dat ik liever degene was die beslissingen nam over het merk, dan slechts de ideeën aandrager. Ik had namelijk ondertussen over de jaren, een sterk gevoel voor merkstrategie en het activeren van merken ontwikkeld.

Terug naar service:

Printing en supplies

Na 5 jaar aan merken gewerkt te hebben met diverse reclame-, activatie- en eventbureaus, wilde ik de andere, dienstbare kant beter begrijpen. Ik kwam terecht bij Arvato Bertelsmann op de Marketing Services.

Onze afdeling werkte als één van de vaste BTB en BTC partners voor Hewlett Packard (HP) op strategie, conceptcreatie en database ontwikkeling tot en met het uitvoeren van campagnes.

Ik ontwikkelde diverse partner programma's specifiek voor de printing en supplies tak van HP, van online trainingen tot product activaties. 

Ik ontdekte dat ik liever degene was die beslissingen nam over het merk, dan slechts de ideeën aandrager. Ik had namelijk ondertussen over de jaren, een sterk gevoel voor merkstrategie en het activeren van merken ontwikkeld.

"Voorwaarts leven, achterwaarts begrijpen"

Op de gezonde tour

Ondertussen was ik mij ook steeds meer gaan verdiepen in gezondheid en voeding. Ik startte een studie voor voedingsdeskundige en door verjongingscoach Jesse van der Velde en David 'Avocado' Wolfe ging ik helemaal aan van Superfoods. 

Met solliciteren zag ik dat Lemar BV importeur was van o.a. het merk Eat Natural en ik voelde direct de aantrekkingskracht naar dit merk. Ik werd aangenomen om de marketing afdeling op te zetten en vooral Eat Natural groter op de kaart te zetten. In samenwerking met het salesteam groeide Eat Natural uit als dé category challenger in de ontbijtgranen categorie. We ontwikkelde één van de eerste suikervrije granola lijn in Nederland. Granola's werden een hype op Instagram, met de ene smoothie bowl nog gekker dan de andere. 

Onze marketing afdeling groeide van 2 naar 5 personen, met diverse externe partners op social media, PR en productie. We voegden nieuwe gezondere of duurzame merken toe zoals: Verival biologische ontbijtgranen, ManiNuts, Protein Balls van dadels en fruit, King Soba glutenvrije noedels, Mister Freed crackers, Uptons Natural jackfruit en Ana Love vijgen- en dadelproducten.

Elk merk kreeg zijn eigen marketing en sales strategie voor de Nederlandse markt, zowel in retail als Out Of Home. 

Op de gezonde tour

Ondertussen was ik mij ook steeds meer gaan verdiepen in gezondheid en voeding. Ik startte een studie voor voedingsdeskundige en door verjongingscoach Jesse van der Velde en David 'Avocado' Wolfe ging ik helemaal aan van Superfoods. 

Met solliciteren zag ik dat Lemar BV importeur was van o.a. het merk Eat Natural en ik voelde direct de aantrekkingskracht naar dit merk. Ik werd aangenomen om de marketing afdeling op te zetten en vooral Eat Natural groter op de kaart te zetten. In samenwerking met het salesteam groeide Eat Natural uit als dé category challenger in de ontbijtgranen categorie. We ontwikkelde één van de eerste suikervrije granola lijn in Nederland.  Granola's werden een hype op Instagram, met de ene smoothie bowl nog gekker dan de andere.

Onze marketing afdeling groeide van 2 naar 5 personen, met diverse externe partners op social media, PR en productie. We voegden nieuwe gezondere of duurzame merken toe zoals: Verival biologische ontbijtgranen, ManiNuts, Protein Balls van dadels en fruit, King Soba glutenvrije noedels, Mister Freed crackers, Uptons Natural jackfruit en Ana Love vijgen- en dadelproducten.

Elk merk kreeg zijn eigen marketing en sales strategie voor de Nederlandse markt, zowel in retail als Out Of Home. 

Van Nederland naar een wereldwijde marketing strategie

Het ondernemerschap kriebelde al in mij van kleins af aan en ik nam eindelijk de beslissing de corporate wereld te verlaten als werknemer. Ik werd ZZP'er en startte mijn bedrijf House Your Being op. 

Ik nam een vaste opdracht aan in het export team van Eat Natural in de UK en werd verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing strategie. In een jaar tijd rolde we met diverse partners marketingplannen uit in meer dan 10 landen wereldwijd, maar met name in Europa. Het doel was meer verdieping in de lokale Europese markt, voortstuwend op het succes in Nederland, dan nog een export land toevoegen aan de lijst van al 39 landen. 

Eat Natural werd vorig jaar februari opgekocht door de Ferrero Group, bekend van o.a. Ferrero Rocher, Nutella en Kinder Chocolade. Al snel daarna verliet ik het bedrijf om een sabbatical te nemen en te voelen hoe ik verder wilde met mijn eigen bedrijf House Your Being. Want het thema 'overvloed' kreeg meer en meer invloed...

Van Nederland naar een wereldwijde marketing strategie

Het ondernemerschap kriebelde al in mij van kleins af aan en ik nam eindelijk de beslissing de corporate wereld te verlaten als werknemer. Ik werd ZZP'er en startte mijn bedrijf House Your Being op. 

Ik nam een vaste opdracht aan in het export team van Eat Natural in de UK en werd verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing strategie. In een jaar tijd rolde we met diverse partners marketingplannen uit in meer dan 10 landen wereldwijd, maar met name in Europa. Het doel was meer verdieping in de lokale Europese markt, voortstuwend op het succes in Nederland, dan nog een export land toevoegen aan de lijst van al 39 landen. 

Eat Natural werd vorig jaar februari opgekocht door de Ferrero Group, bekend van o.a. Ferrero Rocher, Nutella en Kinder Chocolade. Al snel daarna verliet ik het bedrijf om een sabbatical te nemen en te voelen hoe ik verder wilde met mijn eigen bedrijf House Your Being. Want het thema 'overvloed' kreeg meer en meer invloed...

“If you can dream it, you can do it.”

Je merk, dat ben jij!

Bij House your Being draait het om soulmarketing. Om ondernemen vanuit een impactvolle zielenmissie. Speciaal voor de ondernemer, die moeite heeft met het vinden van de juiste persoonlijke en pure marketing strategie.

"We zetten samen je blauwdruk op papier om bewuster te leven vanuit jouw kernwaarden. Bewuster te werken aan je missie, die jouw visie op de wereld dekt. En spelregels en tools te kiezen, die bij jou passen. Want klanten komen alleen als ze 100% geloven in wie jij bent, wat je doet en waarom je het doet. Pure marketing door pure intenties, direct vanuit de ziel. Want je merk, dat ben jij."

Ik heb met mooie ondernemers mogen samenwerken, waaronder Marian van Spiegel je Wijs, Nikaj van Klimrust, Mara Smit en Sacha & Joris van de Conscious Academy. Ik heb niet alleen de ondernemers geholpen met hun podium te pakken, zij hebben mij stuk voor stuk geraakt en mijn pad voorgoed veranderd. Ik ben de spiegel opleiding gaan doen tot spiegel coach. Bij de Conscious Academy heb ik niet alleen het jaarprogramma gevolgd, maar ook de Business Circle mogen helpen opzetten. Waarbij ondernemers van de nieuwe wereld het overvloed en leiderschap experiment samen aangaan.

Zo zie je maar weer hoe belangrijk de 'juiste' klanten en de 'juiste' coaches / mentors / experts /etc zijn. Concurrentie en tekort bestaat niet, er zijn voor iedereen 'juiste' klanten in overvloed.

Je merk, dat ben jij!

Bij House your Being draait het om soulmarketing. Om ondernemen vanuit een impactvolle zielenmissie. Speciaal voor de ondernemer, die moeite heeft met het vinden van de juiste persoonlijke en pure marketing strategie.

"We zetten samen je blauwdruk op papier om bewuster te leven vanuit jouw kernwaarden. Bewuster te werken aan je missie, die jouw visie op de wereld dekt. En spelregels en tools te kiezen, die bij jou passen. Want klanten komen alleen als ze 100% geloven in wie jij bent, wat je doet en waarom je het doet. Pure marketing door pure intenties, direct vanuit de ziel. Want je merk, dat ben jij."

Ik heb met mooie ondernemers mogen samenwerken, waaronder Marian van Spiegel je Wijs, Nikaj van Klimrust, Mara Smit en Sacha & Joris van de Conscious Academy. Ik heb niet alleen de ondernemers geholpen met hun podium te pakken, zij hebben mij stuk voor stuk geraakt en mijn pad voorgoed veranderd. Ik ben de spiegel opleiding gaan doen tot spiegel coach. Bij de Conscious Academy heb ik niet alleen het jaarprogramma gevolgd, maar ook de Business Circle mogen helpen opzetten. Waarbij ondernemers van de nieuwe wereld het overvloed en leiderschap experiment samen aangaan.

Zo zie je maar weer hoe belangrijk de 'juiste' klanten en de 'juiste' coaches / mentors / experts /etc zijn. Concurrentie en tekort bestaat niet, er zijn voor iedereen 'juiste' klanten in overvloed.

Stuk voor stuk inspirerende merken en personen...

Ontspannen ondernemen

vanuit overvloed

Steeds vaker zagen Thijs en ik het tekort in de verhalen van anderen over hun bedrijf, hun liefdesrelatie, hun beschikbare geld en energie, hun schaamteloze kracht en vooral ook hun ontbrekende tijd. 

Wij hadden er zelf uiteraard ook last van, ondanks de sabbatical die ons een overvloed in tijd en energie opleverde. Via ons investering experiment hadden we al een overvloed in geld ervaren en ook onze schaamteloze kracht groeide met de dag door alle persoonlijke ontwikkeling. Het verhaal van onze overvloedige liefde ken je ondertussen. 

En op een dag vroeg ik Thijs voor de derde keer of we niet samen een bedrijf konden beginnen over ons favoriete thema 'overvloed'. Daar werd Abundancy geboren, een inspiratie platform in wording en met name nu een plek waar je je overtuigingen, patronen en overlevingsmechanismen aankijkt waardoor jij tekort in je leven ervaart.

Via het 3S-model van Systemisch werk, Spiegelen en Strategisch plan werken wij met ondernemers om de business en/of liefde weer te laten stromen. Dit doen we via o.a. overvloed opstellingen, Abundancy Days en de 3 maanden trajecten genaamd The Genius Leader en The Genius Lover.

We zijn nieuwsgierig en vragen diep. Het is 2-op-1 coaching waarin jij ontdekt wat in jouw buitenwereld nog wat spiegelt over jouw binnenwereld. Wat geloof jij ondanks dat het de overtuigingen van je vader- en moederlijn zijn? Welkom in je blinde vlekken en het zichtbare pad van overvloed! 

Ontspannen ondernemen

vanuit overvloed

Steeds vaker zagen Thijs en ik het tekort in de verhalen van anderen over hun bedrijf, hun liefdesrelatie, hun beschikbare geld en energie, hun schaamteloze kracht en vooral ook hun ontbrekende tijd. 

Wij hadden er zelf uiteraard ook last van, ondanks de sabbatical die ons een overvloed in tijd en energie opleverde. Via ons investering experiment hadden we al een overvloed in geld ervaren en ook onze schaamteloze kracht groeide met de dag door alle persoonlijke ontwikkeling. Het verhaal van onze overvloedige liefde ken je ondertussen. 

En op en dag vroeg ik Thijs voor de derde keer of we niet samen een bedrijf konden beginnen over ons favoriete thema overvloed. Daar werd Abundancy geboren, een inspiratie platform in wording en met name nu een plek waar je je overtuigingen, patronen en overlevingsmechanismen aankijkt, waardoor jij tekort in je leven ervaart.

Via het 3S-model van Systemisch werk, Spiegelen en Strategisch plan werken wij met ondernemers om de business en/of liefde weer te laten stromen. Dit doen we via o.a. overvloed opstellingen, Abundancy Days en de 3 maanden trajecten genaamd The Genius Leader en The Genius Lover.

We zijn nieuwsgierig en vragen diep. Het is 2-op-1 coaching waarin jij ontdekt wat in jouw buitenwereld nog wat spiegelt over jouw binnenwereld. Wat geloof jij ondanks dat het de overtuigingen van je vader- en moederlijn zijn? Welkom in je blinde vlekken en het zichtbare pad van overvloed! 

Ben jij het volgende succesverhaal?

Leer ontspannen ondernemen en in vrijheid verbinden vanuit overvloed. Ik geef je de daadkracht om je schaduwstukken en angsten aan te kijken, en om te zetten naar overvloed. We luisteren diep en vragen door om je bewust te maken van onbewuste overtuigingen en patronen, die je bedrijfsgroei en liefdesleven belemmeren. Zodat je eindelijk innerlijke vrijheid en grenzeloze vreugde kan ervaren!