Heb je geen zin, tijd of kennis om e-mail marketing zelf te doen?
Heb je geen zin, tijd of kennis om e-mail marketing zelf te doen?
Niets of te weinig doen met e-mail marketing kost je meer geld dan investeren in het uitbesteden van e-mail marketing.
Laat ons raden... Dit komt je bekend voor:
- Je stuurt af en toe een nieuwsbrief, hooguit één keer per maand, dus blijf je het versturen van mails continu uitstellen
- Je hebt wel een mailinglijst opgebouwd, maar het aantal contactpersonen groeit nauwelijks en je hebt geen e-mail marketing strategie
- Je weet dat e-mail marketing belangrijk is voor je omzetgroei, maar het lukt je nog niet om meer geld te verdienen met je salesmails
- Je hebt geen idee of e-mail marketing überhaupt werkt voor je bedrijf, laat staan hoe je je bedrijf kan opschalen met e-mail campagnes en funnels
- Je weet niet waarover je wil schrijven om de spijker op de kop te slaan, zodat je warme leads verzamelt en klanten aantrekt
- Je wil niemand lastig vallen met teveel e-mails, dus je stuurt maar heel af en toe een e-mail "om niet te pushy te zijn"
- Je weet niet eens waar en hoe je wil beginnen met e-mail marketing: A/B tests, automatiseringen en segmentaties voelen allemaal zo technisch
Ondertussen hoor en zie je verhalen van ondernemers en bedrijven die "zoveel omzet uit e-mail marketing halen" en denk je: "Wat doe ik verkeerd? Waarom lukt het mij niet? Hoe kan ik meer vrijheid creëren, geld verdienen en impact maken?"