Claim je plek in de markt, dus hoe wil jij je merk op de kaart zetten?
Claim je plek in de markt, dus hoe wil jij je merk op de kaart zetten?
Onder het mom van ‘zichtbaar pionierschap’: hoe wil je laten zien en beschrijven waar je een pionier in bent? Want wat doe je anders dan de rest in jouw vakgebied?
Wil je je bedrijf slimmer in de markt zetten, maar kan je nog niet écht onder woorden brengen wat je onderscheidend vermogen is?
Je hebt wel social media volgers en websitebezoekers, maar waarom blijven je ideale klanten twijfelen, vergelijken en/of onderhandelen?
Sterker nog: waarom zeggen ze geen 'JA' tegen je aanbod? En waarom kopen ze liever een vergelijkbaar product of dienst bij iemand anders?
Het gratis e-book "Onvergelijkbare merkpositionering" helpt je met opvallen, onderscheiden en overtuigen. Met als intentie dat je ideale klanten gaan begrijpen, onthouden én doorvertellen waarom, hoe en wat je doet met je bedrijf.
Dus wil je meer social media volgers, websitebezoekers, leads, klanten én fans verbinden aan je merk? Kijk met een frisse blik én buiten je comfortzone naar je merkpositionering!