Gratis e-book: "Onvergelijkbare merkpositionering"

Groei van een standaard merk naar een onvergelijkbaar merk dankzij 15 out-of-the-box vragen die je jezelf vergeet te stellen, maar het liefst wél wil beantwoorden!

Versterk de aantrekkingskracht van je merk, want ontdek:

  • Praktische tips voor het aanscherpen van je merkstrategie
  • Merkpositionering voorbeelden van onvergelijkbare merken
  • Waarom en hoe een sterk merk opvalt in een overvolle markt
  • Prikkelende, uitdagende en inspirerende vragen over je merk
  • Waar je op wil letten bij het vergroten van je merkbekendheid
  • Hoe je een onweerstaanbare WOW-factor creëert met je merk
  • Buitengewone oefeningen voor het bouwen van een sterk merk
50%
Je bent er bijna!
Naar welk e-mailadres mogen we het e-book sturen?
Download gratis

Claim je plek in de markt, dus hoe wil jij je merk op de kaart zetten?

Onder het mom van ‘zichtbaar pionierschap’: hoe wil je laten zien en beschrijven waar je een pionier in bent? Want wat doe je anders dan de rest in jouw vakgebied?

Wil je je bedrijf slimmer in de markt zetten, maar kan je nog niet écht onder woorden brengen wat je onderscheidend vermogen is?

Je hebt wel social media volgers en websitebezoekers, maar waarom blijven je ideale klanten twijfelen, vergelijken en/of onderhandelen?

Sterker nog: waarom zeggen ze geen 'JA' tegen je aanbod? En waarom kopen ze liever een vergelijkbaar product of dienst bij iemand anders?

Het gratis e-book "Onvergelijkbare merkpositionering" helpt je met opvallen, onderscheiden en overtuigen. Met als intentie dat je ideale klanten gaan begrijpen, onthouden én doorvertellen waarom, hoe en wat je doet met je bedrijf.

Dus wil je meer social media volgers, websitebezoekers, leads, klanten én fans verbinden aan je merk? Kijk met een frisse blik én buiten je comfortzone naar je merkpositionering!

“In een overvolle markt waarin elk merk schreeuwt om aandacht, kan je beter een onvergelijkbare merkpositionering hebben!”

Wat is het verschil tussen een standaard merk en een onvergelijkbaar merk?

De nadelen van een standaard merk: 

  1. Je blijft jagen naar nieuwe leads en klanten, zelfs met kortingen, aanbiedingen en prijsverlagingen om geld te verdienen
  2. Je weet niet zo goed wat je onderscheidend vermogen is, waardoor je niet écht een emotionele snaar raakt bij je ideale klant
  3. Je moet jezelf continu bewijzen, uitleggen en rechtvaardigen waarom jouw product of dienst de investering meer dan waard is
  4. Je trekt verkeerde klanten aan die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, terwijl je juist niet op prijs vergeleken wil worden
  5. Je neemt te weinig ruimte in je markt in, omdat je je laat tegenhouden door angst voor afwijzing als je je écht uitspreekt en laat zien

De voordelen van een onvergelijkbaar merk: 

  • Je doelgroep voelt zich direct aangesproken door je visie en verhaal, waardoor je aanbod een 'no-brainer' is
  • Je trekt consistent nieuwe leads en klanten aan die bewust kiezen voor jou, zelfs als je duurder bent dan de rest
  • Je vergroot niet alleen de omzet en winst van je bedrijf, maar je vergroot ook je merkbekendheid en merkloyaliteit
  • Je klanten worden fans, waardoor ze jarenlang klant bij je blijven en je spontaan aanbevelen in zijn of haar netwerk
  • Je kan hogere verkoopprijzen vragen voor je producten en/of diensten, want je waardepropositie is onderscheidend


En weet je wat het allermooiste is van een onvergelijkbaar merk? Je creëert meer financiële vrijheid, verdient wat je waard bent én maakt schaalbare impact met je merk. Plus niet te vergeten: je bewandelt vol enthousiasme en zelfvertrouwen je eigen pad om af te wijken van de massa, waarmee je oprechte verbinding creëert met je ideale klant!

Dit gratis e-book wil je hebben, toch? 

Groei van een standaard merk naar een onvergelijkbaar merk dankzij 15 out-of-the-box vragen!

Download nu gratis